SERİNHİSAR’DA 19 MAYIS SERGİSİ

kategorisinde, 14 May 2025 - 11:22 tarihinde yayınlandı
SERİNHİSAR’DA 19 MAYIS SERGİSİ

Serinhisar’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen resim sergisinin açılışı yoğun bir katılımla gerçekleşti. Öğrencilerin yıl boyunca, Güzel Sanatlar Eğitmeni Zehra Koyun rehberliğinde hazırladığı eserler sergiye dönüştürülerek halkın beğenisine sunuldu. Serginin açılışına Serinhisar Kaymakamı Osman Altın, Gençlik ve Spor İl Müdürü Süleyman Erdoğan, ilçe protokolü, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda veli katıldı.

Açılışta, keman dinletisi eşliğinde davetlilere çeşitli ikramlar gerçekleşti. Gençlerin sanata olan ilgisinin ve yeteneklerinin desteklenmesinin önemine vurgu yapan Gençlik Spor İl Müdürü Erdoğan, sergide emeği olan öğrencilere ve eğitmen Zehra Koyun’a teşekkür etti. Sergi, vatandaşlar tarafından ilgiyle gezilirken, öğrencilerin görücüye çıkan eserleri ise büyük takdir topladı.

Haber Editörü : Tüm Yazıları
Yorum Yaz